במסגרת שיתוף פעולה עם חברת סופרין, יצרתי שני דפי נחיתה ייחודיים לקידום פרויקט "טכנו פארק אשדוד" – מתחם לוגיסטי חדשני המציע השקעות בהשכרה של שטחי מסחר ויחידות אחסנה.
המטרה הייתה ליצור חוויית משתמש ברורה וממוקדת שמציגה את יתרונות ההשקעה בצורה משכנעת ומזמינה.
בנוסף לדפי הנחיתה, עיצבתי מספר גרסאות של מודעות פרסומיות לפלטפורמות הדיגיטליות השונות, תוך התאמה לעקרונות מיתוג החברה והדגשת מסרי הפרויקט: חדשנות, יציבות והזדמנות השקעה משתלמת.
הלקוח
Sufrin
מטרות
• להציג את הפרויקט
• להציג מבצעי רכישה
• להגיע לקהל היעד הרלוונטי ולקבל לידים
סוג אתר
נבנה באמצעות
Wordpress, Elementor
רספונסיביות
דסקטופ, טאבלט, מובייל
עמוד נחיתה רספונסיבי - גרסה 1
עמוד נחיתה רספונסיבי - גרסה 2